Onze kernwaarde zijn: Verbindend, Richtinggevend, Eigenzinnig en Onafhankelijk. Deze basiswaarden kenmerken onze organisatie, die bestaat uit de kloppende harten van de mensen die er werken. Dit betekent dat deze basiswaarden ook bij de persoonlijkheid van onze adviseurs, overige collega’s en door ons ingehuurde zzp’ers passen. Dus ook bij jou!
is een opmerking van één van onze directeuren, die hiermee aangeeft dat we ons unieke talenten in mogen zetten op een wijze die bij ons past. Natuurlijk houden we hier wel onze missie, visie en werkwijze als leidraad aan om de gestelde doelen van onze organisatie te behalen.
Onze bedrijfscultuur is informeel, eigen, open en gericht op groei en ontwikkeling. Er is veel ruimte voor eigen ideeën, initiatieven en ontwikkeling en we houden van humor. We hechten wel waarde aan uniformiteit in onze uitingen zodat we een sterke merkherkenbaarheid opbouwen. Voel je verbonden is de essentie van ons merk, en zeker ook van onze bedrijfscultuur. We delen en verbinden graag; met klanten door persoonlijke betrokkenheid, het bezoeken van beurzen en congressen, het organiseren en bijwonen van online webinars en evenementen, het delen van nieuws en onze visie en door het organiseren van eigen kennissessies.